• Gratis retourneren
  • Betaal met Bancontact
  • 90 jaar MONA
  • Nieuwsbrief
  • Catalogus aanvragen
  • Contact

Ruilen en retourneren

1. Bedenktijd

Voor al onze bestellingen geldt dat u een bedenktijd heeft van 14 dagen. Gedurende deze termijn kunt u een bestelling altijd zonder opgave van redenen herroepen. Uiteraard is het ook mogelijk een artikel te ruilen. De herroepingstermijn van 14 dagen gaat in op de dag nadat u het bestelde artikel heeft ontvangen. Bij een bestelling van meerdere artikelen gaat deze termijn in op de dag nadat u het laatste artikel heeft ontvangen. Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. U mag een artikel alleen uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om het artikel te kunnen beoordelen. Dit houdt in dat u een artikel mag gebruiken zoals u dat ook in een winkel zou doen. Als u een artikel meer gebruikt dan is toegestaan, behouden wij ons het recht voor u aansprakelijk te stellen voor de waardevermindering die hiervan het gevolg is.

2. Uitoefening van het herroepingsrecht

Bij elke bestelling ontvangt u een afleverings- en een retourbon. U maakt gebruik van uw herroepingsrecht als u het/ de artikel(en) met de retourbon naar ons terugstuurt. U kunt uw bestelling ook herroepen door eerst gebruik te maken van het modelformulier dat u in deze bevestiging aantreft. U kunt dit formulier online sturen aan: Herroeping@mona-mode.be, U kunt het formulier ook printen en per post sturen naar: Mona Mode, Postbus 10200, 2600 Berchem. Als u artikelen terugstuurt, verzoeken wij u indien mogelijk de originele verpakking te gebruiken. De verzend- en verpakkingskosten blijven voor uw rekening. De kosten voor de retourzending nemen wij voor onze rekening. Als u de gehele bestelling retourneert, brengen wij u geen verzendkosten in rekening. Indien u de herroepen bestelling al heeft betaald, dan storten wij uw betaling binnen 14 dagen na het verwerken van uw retourzending kosteloos terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als hetgeen tijdens de oorspronkelijke transactie werd gebruikt, tenzij u heeft ingestemd met een ander betaalmiddel. Hierbij geldt dat wij mogen wachten met terugbetalen tot het moment waarop u heeft aangetoond dat de artikelen zijn teruggezonden of tot het moment waarop wij de artikelen daadwerkelijk hebben ontvangen, naar gelang welk tijdstip eerst valt.

3.Garantie

Mona biedt vijf jaar garantie, naast de wettelijke rechten, op alle artikelen en garandeert dat elk geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Indien u aanspraak wilt maken op garantie verzoeken wij u contact met ons op te nemen via ons contactformulier.

4. Klachtenprocedure

Natuurlijk doen wij er alles aan om u als klant tevreden te stellen. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze producten of diensten, dan kunt u dit melden aan onze klantenservice: service@mona-mode.be. Wij zullen dan eerst in overleg met u proberen tot een goede oplossing te komen. U krijgt in ieder geval binnen de 5 werkdagen bericht binnen welke termijn wij u een voorstel tot oplossing zullen doen toekomen. Lukt het niet om tot overeenstemming te komen, dan kunt u uw geschil voorleggen aan BeCommerce via het adres: info@becommerce.be . Er zal dan eerst naar een minnelijke schikking worden gezocht voordat een gerechtelijke procedure zal worden ingesteld.


waiting...

Contact
070 - 24 63 46(€ 0,15/min) van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.
Veilig Betalen
  • Overschrij- vingsformulier
  • Maandtermijn- en met krediet
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact
Onze Pluspunten
  • MONA Garantie
Veilig Bestellen
  • Be Commerce
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
Onze Partners
  • BPost
De btw is bij de vermelde prijzen inbegrepen. Verzendkosten € 4,99 per bestelling