• Gratis retourneren
  • Betaal met Bancontact
  • 90 jaar MONA
Informatie met betrekking tot het coronavirus

Hulp

Hoe kan ik mijn vonkortingscode verzilveren?

U kunt uw vonkortingscode verzilveren tijdens het bestelproces. Let op: een vonkortingscode is alleen te verzilveren als deze aan de minimale bestelwaarde voldoet. U kunt per bestelling één vonkortingscode verzilveren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als de artikelen op voorraad zijn, wordt de bestelling binnen drie tot vijf werkdagen geleverd. Zijn de artikelen niet op voorraad, maar wel vooruit te bestellen? Dan vindt u de levertijd per artikel in uw winkelmand. Ook komt de levertijd op uw bestelbevestiging te staan.

Heeft uw levering vertraging? Dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht per e-mail.

Als u de bestelling online heeft geplaatst, kunt u de status van uw bestelling op elk moment controleren in ’’Mijn Account’’.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

In uw pakket zit aan uw pakbon een retourlabel. Met dit retourlabel kunt u de bestelling kosteloos retourneren via een postpunt. Als u geen retourlabel meer heeft, dan kan U er één aanvragen via e-mail of per telefoon.

Hoe registreer ik mij voor ’’Mijn Account’’?

Als u voor het eerst bij ons een bestelling plaatst, kunt u tijdens het bestelproces ‘Mijn Account’ aanmaken. Nadat uw bestelling compleet is in uw winkelmand, klikt u op ‘betalen’. U kunt selecteren ‘Ik ben een nieuwe klant en bestel voor het eerst in de online shop ‘. Vul uw e-mailadres in en klik op ‘Account aanmaken’. Voer een wachtwoord in en uw persoonlijke gegevens, vervolg het bestelproces.

Met uw opgegeven e-mailadres en wachtwoord kunt u voortaan inloggen in ‘Mijn Account’.

Wat kan ik doen als ik problemen heb met inloggen op Mijn Account?

Als u niet kunt inloggen, controleer dan of uw e-mailadres correct is gespeld en of dit het e-mailadres is waarmee u eerder bij ons heeft besteld. Klopt dit en kunt u nog steeds niet inloggen, vraag dan een nieuw wachtwoord aan door op ‘‘Wachtwoord vergeten?’’ te klikken. U ontvangt per e-mail de link om een nieuw wachtwoord aan te maken (controleer hiervoor ook uw ongewenste mail / spam). Als u een nieuw wachtwoord heeft aangemaakt, bent u direct ingelogd.

Wat is de garantieperiode?

Mona biedt 5 jaar garantie op alle artikelen en garandeert dat elk artikel voldoet aan de normale eisen van kwaliteit en bruikbaarheid, en aan de bestaande overheidsvoorschriften. Indien zich tijdens deze periode ondanks de juiste behandeling kwaliteitsgebreken voordoen, kunt u dit aan ons melden zodat we dit kosteloos voor u kunnen oplossen.

Wat zijn de bankgegevens van Mona?

Het IBAN nummer is BE44 179-6111215-45 en BIC code COBABEBXXXX.

Wanneer u een betaling aan ons overmaakt, vergeet dan niet uw klantnummer te vermelden bij ‘Mededeling’.

Hoe kan ik betalen?

  • Achteraf betalen
  • Paypal
  • Creditcard
  • Betaling in termijnen

Meer informatie over de diverse betalingsmogelijkheden vindt u op de pagina Betaalopties.

Het is niet mogelijk een domiciliering af te geven. Wilt u toch maandelijks een bedrag aan ons overmaken? Dan kunt u via uw eigen bank een bestendige opdracht opmaken.


waiting...

Contact
070 - 24 63 46(€ 0,15/min) van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.
Veilig Betalen
  • Overschrij- vingsformulier
  • Maandtermijn- en met krediet
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact
Onze Pluspunten
  • MONA Garantie
Veilig Bestellen
  • Be Commerce
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
Onze Partners
  • BPost
De btw is bij de vermelde prijzen inbegrepen. Verzendkosten € 4,99 per bestelling